hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > البرز| البرز دومین استان کشور در فروش محصولات دانش‌بنیان است

البرز| البرز دومین استان کشور در فروش محصولات دانش‌بنیان است

استاندار البرز با بیان اینکه دنیای آینده به دانش‌بنیان‌ها و فناوری‌های نوین تعلق دارد، بنابراین باید زمینه توسعه کمی و کیفی این امر مهم و تحول ساز را فراهم کنیم، در این راستا از امضای تفاهم‌نامه راه‌اندازی کارخانه نوآوری البرز طی تعامل معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهوری، استانداری البرز و شهرداری کرج در آینده نزدیک خبر داد.

 عزیزا... شهبازی در نشست بررسی پیش‌نویس تفاهم‌نامه راه‌اندازی کارخانه نوآوری البرز که با حضور دبیر ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهوری برگزار شد، افزود: روند امور شرکت‌های دانش‌بنیان، استارت آپ ها و در مجموع آر اند دی را با اشتیاق فراوانی دنبال می‌کنم. او ادامه داد: بر این باور هستم که دنیای آینده به دانش‌بنیان‌ها و فناوری‌های نوین تعلق دارد بنابراین باید زمینه توسعه کمی و کیفی این امر مهم و تحول ساز را فراهم کنیم. استاندار البرز گفت: از مدت‌ها پیش با مشاهده تپه مرادآب و موقعیت بسیار خوب آن در نظر داشتم که چه پیشنهاد ویژه‌ای می‌توان برای این منطقه داد.

شهبازی بیان کرد: اکنون ایجاد کارخانه نوآوری را با شور و شعف فراوان دنبال می‌کنم و از هیچ تلاشی برای به ثمر رسیدن آن فروگذار نخواهم کرد. او اضافه کرد: از هر 3 معاون استانداری خواستم که در این موضوع همراهی لازم را داشته باشند و در رأس امور نیز شخصا حضور خواهم داشت. استاندار البرز عنوان کرد: یکی از بزرگ‌ترین آرزوهایم توسعه فناوری‌های نوین، استارت آپ ها، صنایع دانش‌بنیان و به‌ویژه تحقق و به ثمر رسیدن پروژه کارخانه نوآوری استان است. شهبازی یادآور شد: البرز دومین استان کشور در فروش محصولات دانش‌بنیان است و پروژه‌هایی همچون اشتغال مهارت محور را نیز به‌صورت پایلوت در این استان اجرایی کرده‌ایم. او در ادامه افزود: کاهش 3 درصدی نرخ بیکاری در پاییز امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل نشان از عزم جدی استان برای اشتغال‌زایی و رونق تولید دارد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد